Informations

AJPic Company sells products:

stationary
shipped
direct (localy - customer presentation)

AJPic Company is VAT tax payer
NIP: 648-237-93-88
Regon: 277885038
Bank account: 30 1140 2004 0000 3302 3856 1767 - BRE S.A. WBE/Łódź Poland


electronic mail

License

Guarantee Card

  1. Firma AJPic udziela gwarancji na zakupiony towar na okres 12 miesięcy od daty zakupu.
  2. Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w tym okresie będą usuwane bezpłatnie w terminie do 28 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu firmy. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy, liczony od dnia oddania sprzętu do naprawy.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na wolny od wad w wypadku gdy:
    1. stwierdzono wadę produkcyjną niemożliwą do usunięcia w okresie gwarancji
    2. dokonano trzech napraw tej samej części, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z jego przeznaczeniem.
  4. W przypadku zakupu urządzenia do samodzielnego montażu gwarancją objęte są poszczególne podzespoły, a nie całe urządzenie.
  5. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby firmy na własny koszt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją i okablowaniem, które stanowiły komplet handlowy urządzenia (wg specyfikacji w instrukcji obsługi) wraz z opisem usterki. W przypadku nie dostarczenia sprzętu do naprawy w opakowaniu firmowym ryzyko uszkodzenia w transporcie obciąża reklamującego.
  6. Kupujący ponosi wszelkie koszty związane ze zgłoszeniem nieuzasadnionej reklamacji.
  7. Wszelkie urządzenia lub podzespoły elektroniczne muszą być dostarczone w opakowaniach antystatycznych i zabezpieczone przed urazami mechanicznymi i wstrząsami.
  8. Firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę wyrobu w czasie transportu.
  9. Gwarancją nie są objęte:
    1. mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady
    2. uszkodzenia spowodowane awariami sieci energetycznej i wyładowaniami atmosferycznymi
    3. uszkodzenia spowodowane przypadkami losowymi niezależnymi od warunków eksploatacji (pożar, powódź itp.)
    4. uszkodzenia powstałe na skutek eksploatacji sprzętu w sposób niezgodny z zaleceniami instrukcji obsługi lub w warunkach, do których urządzenie jest nieprzystosowane
    5. samowolne naprawy (dokonywane przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby), przeróbki lub zmiany konstrukcyjne
  10. Pojęcie "naprawa" nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie (np. bieżąca konserwacja).
  11. Karta gwarancyjna traci ważność gdy:
    1. naruszone zostaną plomby, naklejki oraz zabezpieczenia producenta
    2. nie jest podpisana przez kupującego
    3. nie jest wpisana data sprzedaży lub nie ma na niej pieczęci firmy i podpisu sprzedawcy
    4. widoczne są na niej poprawki lub skreślenia.
  12. W sprawach nie unormowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
   Home Page   
   Offer   
   Prices   
   Informations   
   Download   
   Links   
   Contact   
   Guest Book